tirsdag 17. mai 2011

Værøy tur

Da har jeg vært på Værøy, og det blir definitivt flere turer dit, men da litt nærmere sommeren, dels pga været men mest fordi kveite sesongen begynner i April. Er det noe jeg skal være med på før jeg dør så er det å kjøre en kveite på over 50kg og på Værøy er vel sjansene for denne opplevelsen størst i landet og et ukes opphold på Værøy brygge med båt kommer seg på rundt 10.000,- pr pers.
Desverre så var det veldig dårlig vær stortsett hele helgen så vi fikk bare fisket i en og en halv time... =/ Men jeg fikk prøvd det og det var egentlig det som var poenget! Det ble fisk også, av 4 i båten tok vi 5 skrei og av disse 5 tok jeg 4. :D Største skreien var 11.8kg noe som var høvelig greit.
Utenom den korte fisketuren var vi på Rib safari (kommer video) og fløy helikopter (kommer også video). Resten av tiden brukte vi vel mest på god mat og MASSE god drikke. ;)
Rett og slett en kjempetur med kjempefolk!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar